דפוס דיגיטלי מהיום להיום

דפוס אפעל מתמחה בהדפסות מהיום להיום ובכמויות קטנות

דפוס אפעל מספק שירותים גם לאלה שצריכים עבודות במהירות מפאת לחץ או גם לאלה שצריכים עבודות דפוס בכמויות קטנות.  בית הדפוס ערוך מבחינת תשתית של מכונות דפוס דיגיטלי והמהירות והניסיון של הצוות שלנו בכדי לספק שירותי דפוס מהיום להיום מהירים ואיכותיים.  צריכים כמות קטנה של כרטיסי ביקור או פולדרים לעסק קטן שרק הקמתם?  צריכים להדפיס כמות קטנה של חוברות לכיתה?  צריכים מספר מוגבל של הזמנות לחתונה מהרגע להרגע?  את כל אלה ועוד אנחנו נוכל לספק לכם במהירות, נוחות ובאיכות גבוהה ביותר וכל זאת עם יחס אישי, חם ואדיב.  כבית דפוס ותיק מאוד בגבעתיים הנותן שירותים לכל איזור המרכז, אנחנו רגילים לעבוד על עבודות דפוס של הרגע האחרון וגם על עבודות דפוס של כמויות קטנות שבתי דפוס אחרים לא מוכנים לעשות.  אצלנו דפוס מהיר ועוד של כמויות קטנות הוא לא מילה גסה.  איך זה שאנחנו יכולים ואחרים לא יכולים או לא רוצים?  הגישה שלנו אומרת שאנחנו מודעים לעובדה שלפעמים אנשים נתקעים עם עבודת דפוס מעכשיו לעכשיו או עבודה שבה צריכים כמות קטנה של הדפסות.  במקום לומר להם "לא" אנחנו שמחים לצרף אותם לחוג הלקוחות שלנו אשר חלקו מזמין מאיתנו עבודות מזה עשרות שנים.  רוב הלקוחות שהתחילו איתנו עם עבודת דפוס מהירה או קטנה חוזרים אלינו לעבודות דפוס נוספות ו/או מפנים אלינו חברים, מכרים ומשפחה.  בסופו של דבר אנחנו רק מרוויחים מהעניין מתוך מחשבה אסטרטגית שאם השירות טוב והאיכות של המוצר המוגמר טובה, ושהמחיר גם יהיה מציאותי ותחרותי, אין סיבה שאותו לקוח או לקוחה יחזרו אלינו שוב ושוב בכדי שנספק להם את כל שירותי הדפוס הדיגיטלי שאנחנו יודעים לעשות בין אם מדובר בהדפסת כרטיסי ביקור, הדפסת פולדרים, מחברות וספרים, הדפסת הזמנות לחתונה, ניירת משרדית, או הדפסה בפורמט רחב לתערוכות וכרזות.

איך בכל זאת עושים דפוס מהיום להיום?

עולם האינטרנט כפי שכולנו יודעים מתקדם בצעדי ענק כמעט מדי שבוע, כל פעם עם המצאה חדשה או שיטת ייעול.  למרות זאת אנשים רבים מחליטים לבוא אלינו באופן אישי עם דיסק-און-קי מלא בתמונות, שרטוטים וקבצים רלוונטיים בכדי שהעבודה תתבצע במהירות כמו שהם צריכים וזאת על ידי כך שהם מסבירים לנו באופן אישי על הפרוייקט.  רבים מאלה שבאים אלינו לעבודות דפוס מהיום להיום הם זוגות צעירים רגע לפני החתונה שצריכים להדפיס הזמנות לחתונה, לפעמים בכמויות קטנות וכמעט תמיד תחת לחץ רב בפרק זמן זה.  בכדי לא לעקב אותם בפרופורציות לא נכונות של ההזמנה שלא ניכנסת למעטפה שמספק אולם האירועים או כל מיני אי תאימויות שונות ומשונות, ההדפסה נעשת עם כמה דוגמאות תוך עניין של דקות וברגע שיש את אישור הלקוח מכונת הדפוס הדיגיטלי רצה והפרוייקט מסתיים תוך זמן קצר ביותר.

מי צריך דפוס מהיום להיום?

ישנם בתי עסקים שלא יכולים לחכות ל 3 ימי עבודה לגמר ביצוע עבודות הדפוס עבורם.  ישנם בתי עסק שצריכים באופן דחוף כרטיסי ביקור,חיתוך מדבקות פולדרים, הדפסת כרזות ופרסומות לתערוכה גדולה שהחליטו להציג בה ברגע האחרון.  בתי עסק אחרים חיים פשוטו כמשמעו על דד-ליינים צפופים שבהם תיקונים משמעותיים חייבים להעשות מעכשיו לעכשיו או שכל הפרוייקט נופל ומתבטל עם הפסדים של עשרות אלפי ולפעמים מאות אלפי שקלים.  ישנם בתי עסק שקולטים עובדים חדשים בקצב מהיר ועליהם לצייד אותם בחומר שיווקי אודות החברה וכרטיסי ביקור אישיים בכדי לתת ללקוחות פוטנציאלים בפגישות עבודה.  כמובן שיש גם סטודנטים שצריכים להגיש ברגע האחרון עבודות סמינריוניות או תזות שמודפסות באיכות גבוהה.  זוגות נשואים שברגע האחרון צריכים לעשות תיקון בהזמנות לחתונה.  מורה שצריכה בדקה ה-90 לחלק לתלמידים שלה עלון על פעילות לימודית מסויימת ועוד ועוד.

אנחנו חיים בקצב פעילות מאוד גבוה ביום-יום שלנו ואנחנו בדפוס אפעל מתאימים את השירותים שלנו לצרכים אלה.